Schrijftraining van tekstmodel

Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.

  • Andere branche? 👆
  • Alle trainingen
    • Alle trainingen
    • Klantgericht E-mailen
    • Extreem Helder Schrijven (B1)
    • Masterclass voor Schrijfcoaches
    • Spelling & Grammatica
  • Over
    • Mijn verhaal
    • Ontmoet ons team
    • Klantervaring
  • Inspiratie
    • Inspiratieblog
    • Podcast over heldere taal
  • Contact
  • Inloggen
  • mijn ACADEMIE
    • Dashboard
    • Inloggen
Home » Andere Branche? » Bewindvoerders & Schuldhulpverleners » Klantgericht E-mailen

Klantgericht E-mailen

Direct bestellen

Schrijftraining Klantgericht E-mailen

SCHRIJFTRAINING VOOR BEWINDVOERDERS EN SCHULDHULPVERLENERS

SCHRIJFTRAINING VOOR BEWINDVOERDERS
EN SCHULDHULPVERLENERS

Direct bestellen
8 gecertificeerde studie-uren

8 gecertificeerde studie-uren

6 algemene studie-uren

6 algemene studie-uren

8 PE-punten

8 PE-punten

6 PE-punten

6 PE-punten

Heb je het gevoel dat e-mails en brieven naar cliënten beter kunnen?

Als bewindvoerder, schuldhulpverlener of budgetcoach zet je veel op papier voor cliënten. Iets mondeling uitleggen gaat je goed af. Maar precies dezelfde boodschap uittypen blijkt een stuk lastiger …

Worstel je weleens met het vinden van de juiste woorden?

  • Je hebt niet de luxe om lang te denken over je woordkeuze. Je bent altijd druk. Soms verzend je een e-mail die achteraf niet duidelijk genoeg blijkt te zijn.
  • Schrijf je formeel en met ouderwetse woorden omdat je denkt dat het professioneel is? Dan begrijpen helaas niet alle cliënten je boodschap. Ze doen niks of handelen juist verkeerd.
  • Wil je brieven en e-mails schrijven op een positieve toon? Dan maak je het contact met cliënten zo prettig mogelijk. Zelfs als je streng bent.

De training Klantgericht E-mailen leert je motiverend en helder schrijven. Elke brief of e-mail schrijf je in duidelijke taal en positief van toon. Het traject is voor cliënten al lastig genoeg. Door helder en vriendelijk te communiceren neem jij een klein beetje stress weg bij cliënten. En je motiveert ze zelfs sneller in actie te komen.

schrijftraining -
Direct bestellen

Ben jij klaar voor een verbeterslag van je e-mails en brieven?

Geen misverstanden of vragen over je brief. Sneller reactie op je e-mail. Hoe fijn zou het zijn om teksten te schrijven waarmee je meer gedaan krijgt bij cliënten?

Tijdens je opleiding of op je werk heb je waarschijnlijk ‘formeel’ of ‘degelijk’ leren schrijven. Maar zeg eens eerlijk, denk jij dat dit begrijpelijke taal is voor cliënten? Jij kent alle regels wel, zij nog niet. Heldere uitleg op een positieve toon is dan stukken fijner dan een dwingende tekst vol lastige woorden.

Gebruik als bewindvoerder of schuldhulpverlener gewonemensentaal in je berichten. Want één ding ik zeker: iedereen waardeert een prettig leesbare e-mail of brief. En het is een hele opluchting voor cliënten als ze 100% zeker weten wát ze moeten doen na het lezen van jouw tekst.

Wil jij positief opvallen door je heldere uitleg aan cliënten?

“Veel bewindvoerders en schuldhulpverleners gebruiken al jaren dezelfde standaardbrieven. Maar tegenwoordig mogen teksten minder formeel en ingewikkeld. Sterker nog: simpele teksten worden steeds vaker een vereiste!

In deze schrijftraining leer je cliënten in beweging te krijgen met heldere en motiverende e-mails en brieven. Je gaat ervaren dat je meer gedaan krijgt. Zélfs als je vervelend nieuws hebt.”

- Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Paula van Gemen

“Veel bewindvoerders en schuldhulpverleners gebruiken al jaren dezelfde standaardbrieven. Maar tegenwoordig mogen teksten minder formeel en ingewikkeld. Sterker nog: simpele teksten worden steeds vaker een vereiste!

In deze schrijftraining leer je cliënten in beweging te krijgen met heldere en motiverende e-mails en brieven. Je gaat ervaren dat je meer gedaan krijgt. Zélfs als je vervelend nieuws hebt.”

- Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Jouw resultaat na het volgen van de training

De schrijftraining Klantgericht E-mailen voor bewindvoerders en schuldhulpverleners leert je helder en positief communiceren met cliënten.

  • Je brieven en e-mails worden beter gelezen en begrepen omdat je in gewonemensentaal schrijft.
  • Je krijgt minder vragen over je brieven en e-mails. Dat levert veel tijdwinst op.
  • Je teksten zijn positief en activerend. Cliënten geven sneller antwoord op je bericht.
  • Je schrijfstijl is blijvend verbeterd. Hierdoor schrijf je sneller.
Goede brief schrijven op taalniveau b1

Het resultaat voor jouw kantoor

Maasterclass voor Schrijfcoaches
  • De schriftelijke communicatie gaat van formeel en ingewikkeld naar cliëntgericht.
  • Het schrijven van e-mails en brieven wordt niet langer als een ‘moetje’ gezien. De resultaten van de vernieuwde schrijfstijl werken motiverend.
  • Trajecten van cliënten rond je sneller af. Je krijgt namelijk sneller reactie bij vragen. Ook voeren cliënten op tijd de juiste handelingen uit.

Wil jij exact weten hoe je helder en motiverend schrijft?

 

Bewindvoerders en schuldhulpverleners delen hun ervaring met de schrijftraining

Carlijn

CARLIJN KOUWENBERG

Kwaliteitsmedewerker team Schuldhulpverlening, Gemeente Tilburg

“Door het enthousiasme, de energie, de heldere uitleg en de duidelijke voorbeeldteksten ben je vanaf het eerste moment geboeid en wil je het liefst direct je mouwen opstropen en aan de slag gaan met al je brieven.

Iedereen die brieven schrijft zou deze cursus moeten volgen. Alleen al als eyeopener, want we zijn zo gewend om alles te ingewikkeld en formeel op papier te zetten. Terwijl dit niet nodig is. Het traject van schulden regelen is voor de burger al ingewikkeld genoeg. Ik doe voortaan mijn best het helder te houden! Dank je wel Paula.”

Monique

MONIQUE VAN GORP

Bewindvoerder, Mentor bij Alpha Bewind

“In deze training heb ik geleerd hoe je de tekst veel duidelijker kunt maken voor de lezer. Ik kies nu andere woorden, maak kopjes en korte zinnen. We zijn vaak gewend moeilijke, ouderwetse woorden te gebruiken omdat dat zo is aangeleerd. Het is even wennen en in het begin kost het wat meer tijd. Het gaat er uiteindelijk om dat wat je wilt vertellen goed overkomt bij de lezer. En daar heeft de training mij heel goed bij geholpen.

Na de training merkte ik al heel snel dat mijn mail beter gelezen werd. Omdat ik op alle punten uit de mail een reactie kreeg. Dat was voorheen niet altijd zo.”

Priscilla-

PRISCILLA KLEIN MOLEKAMP

Bewindvoerder, Asgard Advies

“Ik heb door deze training echt mijn oude schrijfstijl van me afgeschud. Ik schreef wat stijfjes en onpersoonlijk, gewoon omdat ik dacht dat het zo moest. Ik heb nieuwe manieren ontdekt waarop ik een boodschap duidelijker en vriendelijker kan brengen.

Deze nieuwe benadering maakt het voor mijzelf ook fijner. Zo heb je als bewindvoerder vaak te maken met schuldeisers die steeds vragen om een afbetaling. Als dit niet kan, benoem ik dit tegenwoordig duidelijk én vriendelijk: “Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor u heb.”

Direct bestellen

Wat kun je verwachten van de online training Klantgericht E-mailen?

Online training

Enthousiast? Dan kun je direct starten met de online training. Meld je aan en ontvang meteen de inloggegevens per e-mail. Over 5 minuten kijk jij de eerste video!

 

On demand lessen

Volg de online training waar en wanneer je wilt. Elke week een paar lessen kijken? Of juist een dagdeel bingewatchen? Jij kiest zelf wanneer je de 8 uur aan lesmateriaal doorneemt.

Stel onbeperkt vragen

Heb je een vraag over de lesstof? Of blijf je twijfelen over een e-mail die je hebt geschreven? Stel je vraag in de online leeromgeving. Daar krijg je snel en uitgebreid antwoord.

Veel voorbeeldteksten

De schrijftraining bevat een heleboel voorbeeldteksten. Gebruik deze gerust als basis voor je eigen e-mails en brieven. Het zware denkwerk is dus al voor je gedaan. Handig!

Certificaat + PE-punten

Je ontvangt een certificaat én PE-punten (gecertificeerde uren) als je de training succesvol afrondt. Dat is dubbel feest!

14 dagen garantie

Wij staan garant voor de kwaliteit van deze online schrijftraining. Leer je niks? Meld je binnen 14 dagen. Dan krijg je het inschrijfgeld terug.

De inhoud van de online schrijftraining

Al het lesmateriaal van Klantgericht E-mailen voor bewindvoerders en schuldhulpverleners staat in je persoonlijke online leeromgeving. Je vindt hier video’s, schrijfoefeningen en een heleboel voorbeelden van brieven en e-mails.

Module 1. Kennismaking

Ik stel me voor en laat zien hoe je de online leeromgeving gebruikt. Ook laat ik een voorbeeld zien zodat je weet wat het resultaat van deze training is. Natuurlijk hoor ik ook graag wie jij bent!

Module 2. Structuur van een duidelijke brief en e-mail

Een heldere tekst is overzichtelijk. Maar hoe begin je? Hoe breng je de belangrijkste boodschap goed over? En hoe schrijf je een activerend slot

  • Je leert je tekst overzichtelijk opbouwen. De aanpak werkt bij korte én lange brieven en e-mails.
  • Je gebruikt kernzinnen, opsommingen en tussenkoppen om bericht scanbaar te maken.
  • Je gaat aan de slag om een kernboodschap kort en krachtig op papier te zetten.
  • Je schrijft een activerende slotalinea waarin je de cliënt motiveert om te antwoorden of een handeling uit te voeren.

Module 3. Schrijfstijl

Een tekst in gewonemensentaal zorgt ervoor dat je boodschap aankomt. Maar hoe kies je de juiste woorden? En hoe weet je zéker dat cliënten je bericht begrijpen?

  • Je neemt afscheid van formeel schrijven. Je omarmt het schrijven van brieven en e-mails in verzorgde spreektaal.
  • Je leert een lastige boodschap vertalen naar een concrete tekst die iedereen begrijpt.
  • Je gaat aan de slag om actief, helder en motiverend te schrijven zodat jouw bericht zijn doel bereikt.

Module 4. Schrijven op een positieve toon

Cliënten vriendelijk benaderen maakt een wereld van verschil. Ook al is het contact niet altijd ‘prettig’. Je laat met een positieve toon zien dat je betrokken bent en ze zo goed mogelijk helpt binnen de regelgeving.

  • Je leert de cliënt centraal stellen in de tekst. Welke vragen en informatiebehoefte hebben zij?
  • Je begrijpt waarom dreigen of boos zijn niet werkt om iets gedaan te krijgen. En hoe je de cliënten met een positieve insteek beter motiveert.
  • Je oefent met de perspectiefcheck om razendsnel te bepalen of je tekst helder, positief en motiverend is voor cliënten.

Module 5. Extra tekstvoorbeelden & eindtoets

Gebruik jij standaardteksten voor e-mailberichten en brieven? Of pak je de recente e-mail erbij en pas je wat dingetjes aan? Het gebruiken van goede basisteksten is ontzettend handig. Je bespaart tijd en hoeft niet steeds opnieuw na te denken wat je allemaal moet zeggen. Daarom krijg je templates van ons voor allerlei situaties.

Module 6. Eindtoets en certificaat

Op naar de eindtoets! Laat zien dat je snapt wat helder, motiverend en positief schrijven inhoudt. Als je slaagt krijg je een certificaat en PE-punten (gecertificeerde uren).

Mini-training

Klantgericht E-mailen

Online schrijftraining voor bewindvoerders en schuldhulpverleners

  • bewezen aanpak om helder te schrijven
  • online lessen: video’s, tekstvoorbeelden en schrijfoefeningen
  • onbeperkt vragen stellen in de online leeromgeving
  • online on demand training van 3 uur
  • 1 jaar toegang
  • certificaat bij goede resultaten
  • NBPB 3 gecertificeerde uren

€ 378

€ 228,- 

excl. btw

Aanmelden voor de online training

Start over 5 minuten

Inclusief 14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie. Niet tevreden? Neem contact op en krijg je geld terug.

Volledige training

Klantgericht E-mailen

Online schrijftraining voor bewindvoerders en schuldhulpverleners

  • bewezen aanpak om helder, motiverend en positief te schrijven
  • online lessen: video’s, tekstvoorbeelden en schrijfoefeningen
  • onbeperkt vragen stellen in de online leeromgeving
  • online on demand training van 8 uur
  • 1 jaar toegang
  • certificaat bij goede resultaten
  • PE-punten (NBPB 8, NBBI 6, Horus 6, Kiwa 6)

€ 749

€ 549,- 

excl. btw

Aanmelden voor de online training

Start over 5 minuten

Inclusief 14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie. Niet tevreden? Neem contact op en krijg je geld terug.

Op zoek naar een teamtraining? Stuur bij interesse een mailtje of bel +31 6 50 481 484.

Jouw schrijftrainer

Ik ben jouw altijd positieve schrijftrainer Paula van Gemen. Sinds 2002 geef ik trainingen over helder schrijven aan bedrijven en gemeentes in Nederland en België.

Sinds 2014 geef ik schrijftrainingen aan schuldhulpverleners, bewindvoerders en budgetcoaches. Deze zijn levendig, positief en optimaal afgestemd op jouw schrijfwerk. Want leren hoort leuk, leerzaam én praktijkgericht te zijn!

Ik heb jarenlange ervaring in jouw branche. Dus ik weet hoe druk je het hebt als
bewindvoerder, schuldhulpverlener of budgetcoach. Er lijkt geen einde te komen aan je werk. Beantwoord je één mail? Dan vliegen alweer twee nieuwe je inbox in. Daarom is het een fijne vaardigheid om snel en begrijpelijk te schrijven. Dat levert je elke werkdag gemak op.

In mijn training laat ik je anders kijken naar teksten. Je maakt een denkomslag waardoor je sneller een e-mail of brief schrijft die superduidelijk is voor cliënten. En dankzij motiverende woorden en een positieve toon krijg je meer gedaan bij hen. Dat is een hele opluchting. Voor jou én voor je cliënten.

Jouw schrijftrainer

Paula van Gemen

Ik ben jouw altijd positieve schrijftrainer Paula van Gemen. Sinds 2002 geef ik trainingen over helder schrijven aan bedrijven en gemeentes in Nederland en België.

Sinds 2014 geef ik schrijftrainingen aan schuldhulpverleners, bewindvoerders en budgetcoaches. Deze zijn levendig, positief en optimaal afgestemd op jouw schrijfwerk. Want leren hoort leuk, leerzaam én praktijkgericht te zijn!

Ik heb jarenlange ervaring in jouw branche. Dus ik weet hoe druk je het hebt als
bewindvoerder, schuldhulpverlener of budgetcoach. Er lijkt geen einde te komen aan je werk. Beantwoord je één mail? Dan vliegen alweer twee nieuwe je inbox in. Daarom is het een fijne vaardigheid om snel en begrijpelijk te schrijven. Dat levert je elke werkdag gemak op.

In mijn training laat ik je anders kijken naar teksten. Je maakt een denkomslag waardoor je sneller een e-mail of brief schrijft die superduidelijk is voor cliënten. En dankzij motiverende woorden en een positieve toon krijg je meer gedaan bij hen. Dat is een hele opluchting. Voor jou én voor je cliënten.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de schrijftraining Klantgerichte E-mailen? Hieronder staan de meest gestelde vragen op een rijtje. Staat jouw vraag er niet tussen? Bel of mail gerust. Dan krijg je altijd eerlijk advies. Ook als dat inhoudt dat deze schrijftraining niet aansluit is bij jouw wensen.

Is de training alleen geschikt voor bewindvoerders, schuldhulpverleners en budgetcoaches?

Goed dat je het controleert. Deze schrijftraining is inderdaad op maat gemaakt voor bewindvoerders, schuldhulpverleners en budgetcoaches.

  • De voorbeelden in de training zijn afgestemd op jouw dagelijkse schrijfwerk.
  • Je ontvangt templates voor brieven en e-mails die jij regelmatig schrijft.

Twijfel je of deze schrijftraining geschikt is voor je? Je mag altijd contact opnemen om het na te vragen!

Hoeveel tijd kost het om de training door te nemen?

In 8 uur neem je de hele training door. Je kijkt de video’s, neemt tekstvoorbeelden door en maakt schrijfoefeningen.

De schrijftraining bestaat uit 6 modules. Ik raad je aan om elke week zo’n 1,5 a 2 uur ermee bezig te zijn. Volg je dit tempo? Dan heb je al na 4 weken de training afgerond.

Je hebt 1 jaar toegang tot de online training.
Heb je vakantie, een drukke werkweek of kom je er om een andere reden niet aan toe? Dan pak je het daarna weer op. Dat is het grote voordeel van een online on demand training. Zeker als je een volle agenda hebt.

Is er een deadline om het certificaat en de PE-punten te halen?

Je krijgt 1 jaar toegang tot de online training. Rond je de training succesvol af? Dan krijg je jouw certificaat en de PE-punten.

Maar let op: je krijgt de PE-punten voor het jaar waarin je de training afrondt. Dus als je in november 2021 begint en de training in februari 2022 afrondt, staan de PE-punten op 2022.

Wij werken vooral met standaardbrieven en e-mails. Is deze training dan nuttig?

Zeker! Het verbeteren van standaardbrieven en e-mails levert snel resultaat op omdat je deze vaak verstuurt. Dan wil je toch juist 100% zeker zijn dat je bericht helder en motiverend is?

Aanpassingen in standaardteksten zorgen voor minder vragen van cliënten. Dat scheelt jou (en collega’s) ontzettend veel tijd. Je hoeft niet langer heen en weer te mailen om steeds dezelfde vragen te beantwoorden. Hoe fijn is dat!

Er zijn zoveel schrijftrainingen. Hoe weet ik dat die van jullie goed is?

Het is logisch dat je rondkijkt welke trainingen er allemaal zijn. Je wilt uiteraard een training waar je veel van leert én die PE-punten oplevert. Daarom even wat feiten over de kwaliteit die wij leveren.

  • Paula geeft al vanaf 2002 schrijftrainingen.
  • In 2020 won ons bedrijf de award ‘Beste Opleider van Nederland’ van Springest met een gemiddeld cijfer van 9.8.
  • Je ontvangt PE-punten omdat we de juiste accreditaties hebben.
  • Met de 14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie loop je geen enkel risico.

Wij garanderen dat jouw schrijfstijl blijvend verbetert door onze training.
Na het afronden, schrijf je sneller een heldere e-mail of brief naar cliënten. En je krijgt meer van ze gedaan door je motiverende en positieve toon.

 

Hoeveel ervaring hebben jullie met onze branche?

We hebben ruime ervaring met het trainen van schuldhulpverleners, bewindvoerders en budgetcoaches.

  • Veel vakgenoten hebben onze schrijftraining afgerond.
  • We herschreven publicaties van het Nibud naar heldere taal.
  • Paula sprak in 2018 op het Schuldinfo Jaarcongres van André Moerman over de noodzaak van heldere taal.
  • In 2019 gaf Paula schrijftrainingen voor Kerckebosch binnen het opleidingsprogramma voor Schuldhulpverleners.
Geef je ook teamtrainingen?

Jazeker! Als je met jouw hele afdeling, team of kantoor helder en motiverend wilt leren schrijven, moedig ik dat zelfs aan.

Wil je meer weten over onze trainingen voor teams? Bel dan +31 6 50 481 484. Dan bespreken we jullie wensen.

Hoeveel persoonlijke begeleiding krijg ik bij een online training?

Tijdens de online schrijftraining communiceren we online. In de leeromgeving mag je onbeperkt vragen stellen. Bijvoorbeeld als je het naadje van de kous wilt weten over een onderwerp. Of omdat je een tip nodig hebt omdat je vastloopt tijdens een schrijfoefening. Wat je vraag ook is, je krijgt snel antwoord van ons.

Kan ik feedback krijgen op mijn herschreven brieven en e-mails?

Iemand die controleert of jouw nieuwe teksten helder en motiverend zijn … Dat klinkt inderdaad aantrekkelijk. Maar weet je? Op basis van jarenlange ervaring verwacht ik dat je geen extra feedbacksessies nodig hebt. Waarom? 98% van de cursisten vindt de training zo helder dat ze precies weten wat een ‘goede’ tekst is.

De schrijftraining zit didactisch sterk in elkaar. De video’s zijn duidelijk en praktijkgericht. Ook nemen we voorbeeldteksten door: wat is al goed en wat kan beter? Hierdoor ontwikkel je het inzicht om zelf verbeterpunten vast te stellen én je eigen brieven aan te passen. Je begrijpt wanneer een tekst helder en motiverend is voor cliënten. En heb je vragen over de lessen? Stel ze gerust in de online leeromgeving. Je krijgt persoonlijk antwoord van ons.

Start eerst eens met de training en kijk daarna of je nog behoefte hebt om feedbacksessies bij te kopen. Zo ja, dan bel of mail je even. Dan regelen we het alsnog.

Ik ben nu erg druk. Kan ik de schrijftraining ook later volgen?

Met onze online on demand training kun je lessen bekijken als jij er tijd en focus voor hebt. Heb je het even te druk? Dan pak je het daarna gewoon weer op.

Maar zeg eens eerlijk. Je hebt nu goede voornemens om je schrijfvaardigheid te verbeteren. Je wilt duidelijk, snel en op positieve toon communiceren met cliënten. Met een investering van 6 tot 8 uur behaal je dit resultaat al. Ga je dat plan echt weer in de koelkast zetten? Of is het hoog tijd om door te pakken? Aan jou de keuze.

Ik twijfel of een online training iets voor me is …

Een online schrijftraining is inderdaad andere koek dan een workshop op locatie. Maar er zitten veel voordelen aan het online trainen van je schrijfvaardigheid.

  • Het kost je geen reistijd en werkdag.
  • Je kunt de training snel afronden als je PE-punten nodig hebt.
  • Je leert waar en wanneer je wilt. Online staan alle lessen voor je klaar.
  • Oók online krijg je persoonlijke begeleiding van ons.
  • Kennis opfrissen gaat supermakkelijk. Even inloggen en zoek het op.
  • Je behaalt blijvend resultaat, omdat je stap voor stap je schrijfvaardigheid verbetert.

Onze online training is minstens even leuk en levendig als een live training. Dat garandeer ik je. Paula staat niet voor je neus, maar haar positiviteit spat wel van het beeldscherm af. En heb je vragen? Dan staat ons team paraat om je vragen te beantwoorden. We vinden het namelijk belangrijk om je een fijne en persoonlijke leerervaring te geven!

Wat houdt de 14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie in?

Ben je gestart met de online training en voldoet het toch niet aan je verwachtingen? Dat zou echt balen zijn ... Jij start de training omdat je duidelijk, motiverend en sneller wilt schrijven. Heb je lessen bekeken maar er geen vertrouwen in dat deze training je hierbij helpt? Bel of mail even binnen 14 dagen. Dat krijg je de investering volledig terug.

Maar weet je? Al duizenden professionals hebben Klantgericht E-mailen afgerond. Zij geven de training gemiddeld een dikke 9. Dus we hopen dat jij net zo blij bent met de lessen én het eindresultaat!

Ik ben enthousiast! Wanneer kan ik starten? Direct!

Tof dat je er zin in hebt. Je kunt direct starten met onze online schrijftraining. Meld je aan op de website. Daarna ontvang je meteen de inloggegevens in je inbox. Over 5 minuten kun jij de eerste video al bekijken! Is dat snel, of is dat héél snel?

Hey scroller! Heb je nog een vraag, stel hem gerust per mail of bel +31 6 50 481 484.

Wil jij snel, helder en motiverend communiceren met cliënten?

Na de training Klantgericht E-mailen schrijf je met meer plezier brieven en e-mails naar cliënten. Je weet namelijk zeker dat je teksten helder zijn, zodat cliënten direct begrijpen waar ze aan toe zijn. En dankzij je motiverende woorden en positieve toon spoor je cliënten aan tot actie. Handig!

Je nieuwe vaardigheid levert nóg meer gemak op. Jij schrijft sneller én krijgt minder mailtjes en telefoontjes met vragen over je bericht. Reken uit je tijdwinst!

Aanmelden voor de online training

Betaal direct online en start al over 5 minuten

CONTACTGEGEVENS
tekstmodel schrijftraining
Goorstraat 37, 6027 NB Soerendonk
telefoon: +31 6 50 481 484
info@tekstmodel.nl
KvK-nummer: 92613446

Contactformulier »

Algemene voorwaarden en Privacyverklaring

LogoNRTO

​​Lid van ​Clarity International​

Clarity

Tekstmodel is een erkende onderwijsinstelling

CRKBO

Lid van Plain Language Association InterNational

plainlanguage

© 2002-2025 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

Delen
Delen
E-mail
Delen
Delen
Delen

© 2002-2024 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

whatsapp
Waarom wachten? 🚀🚀🚀 Vertel me wat je nodig heb! Klik hier of bel +31 6 50 481 484. 🙌
Dit is een verplichte cookiemelding

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Noodzakelijk:

Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.

Statistieken:

Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.

Marketing:

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.

Wat doen deze cookies

  • Tailor information and advertising to your interests base.
  • Gather personal identity info like public name or location.

Wat doen deze cookies niet

  • Remember any of you private user info.