Schrijftraining van tekstmodel

Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.

  • Andere branche?
  • Alle trainingen
    • Alle trainingen
    • Klantgericht E-mailen
    • Masterclass voor Schrijfcoaches
    • Spelling & Grammatica
  • Inspiratie
    • Inspiratieblog
    • Podcast over heldere taal
  • Over
    • Mijn verhaal
    • Ontmoet ons team
    • Klantervaring
  • Contact
  • Inloggen
  • mijn ACADEMIE
    • Dashboard
    • Inloggen
Home » Andere Branche? » Financiële dienstverlening » Klantgericht E-mailen

Klantgericht E-mailen

Direct bestellen

Klantgericht E-mailen

SCHRIJFTRAINING VOOR DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING EN (ZORG)VERZEKERAARS

SCHRIJFTRAINING VOOR DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING EN (ZORG)VERZEKERAARS

Direct bestellen

Herken je deze situaties…?

  • Krijg je regelmatig vragen over een e-mail of brief, omdat de lezers niet begrijpen wat ze moeten doen? En wil je graag heen en weer mailen voorkomen?
  • Vind je het irritant dat klanten en debiteuren traag of helemaal niet reageren op je e-mail, brief of chatbericht? Terwijl dit wél nodig is om ze te kunnen helpen.
  • Vind je het lastig om ingewikkelde financiële uitleg in ‘gewonemensentaal’ op te schrijven?
  • Heb je het gevoel dat mensen je tekst slecht lezen, doordat ze niet al je vragen beantwoorden?

In de training Klantgericht E-mailen voor (zorg)verzekeraars, financiële dienstverleners en deurwaarders en leer je glasheldere e-mails, tickets, brieven en chatberichten schrijven. Je ontdekt hoe je vakjargon vertaalt voor klanten en debiteuren. Na deze training weet je 100% zeker dat je begrijpelijk schrijft zodat het klantcontact prettiger verloopt.

schrijftraining -

Worstel je met het vinden van de juiste woorden?

Voor medewerkers in de financiële dienstverlening en (zorg)verzekeringsbranche is het altijd druk. De telefoon rinkelt continu. Je mailbox staat vol nieuwe berichten. En toch wordt er van je verwacht dat je snel, klantvriendelijk en extreem helder reageert op vragen van klanten en debiteuren. Uitleg aan de telefoon geven lukt je wel, maar klantgericht schrijven heb je eigenlijk nooit geleerd…

Misschien heeft de communicatie-afdeling een schrijfwijzer opgesteld: “Zo doen we het mensen, houd je eraan”. Deze spelregels zijn handig, maar het is geen manier om een betere schrijver te worden. Daarvoor heb je specifieke kennis en oefening nodig. Alleen dan maak je grote stappen voorwaarts om klantgericht en superduidelijk te communiceren.

Direct bestellen
Ik weet genoeg, geef mij toegang

“Jij weet hoe dingen werken. Financieel gezien of vanuit jouw expertise met verzekeringen. Het is jouw vak. Maar hoe breng je deze kennis over op klanten en debiteuren? Ik help je met de vertaalslag naar heldere communicatie in gewonemensentaal.

Sinds 2002 ben ik schrijftrainer met een expertise in heldere en positieve taal. Met veel ervaring in de financiële sector – bij banken en kredietverstrekkers – en ervaring bij grote verzekeringsmaatschappijen weet ik exact wat je nodig hebt. Niet alleen om snel, duidelijk en klantgericht te schrijven. Maar ook om je positief te onderscheiden van concurrerende bedrijven.
”

- Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Paula van Gemen

“Jij weet hoe dingen werken. Financieel gezien of vanuit jouw expertise met verzekeringen. Het is jouw vak. Maar hoe breng je deze kennis over op klanten en debiteuren? Ik help je met de vertaalslag naar heldere communicatie in gewonemensentaal.

Sinds 2002 ben ik schrijftrainer met een expertise in heldere en positieve taal. Met veel ervaring in de financiële sector – bij banken en kredietverstrekkers – en ervaring bij grote verzekeringsmaatschappijen weet ik exact wat je nodig hebt. Niet alleen om snel, duidelijk en klantgericht te schrijven. Maar ook om je positief te onderscheiden van concurrerende bedrijven.”

- Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Jouw resultaat na het volgen van de training

De training Klantgericht E-mailen helpt medewerkers in de financiële dienstverlening en medewerkers die bij een (zorg)verzekeraar werken om hun boodschap helder en klantgerichter op papier te zetten.

  • Je schrijft in minder tijd duidelijke en klantvriendelijke e-mails, tickets, chatberichten en brieven. Hierdoor krijg je ook sneller antwoord.
  • Je schrijft activerend en in professionele spreektaal. Klanten en debiteuren begrijpen wat je zegt en welke actie van hen wordt verwacht.
  • Je reageert meedenkend en klantvriendelijk op e-mails, tickets en chatberichten. Hierdoor heb je prettiger contact.
  • Je durft te vertrouwen op je schrijfkunde. Je wéét dat je duidelijk, vriendelijk en motiverend schrijft.
Goede brief schrijven op taalniveau b1

Het resultaat voor het bedrijf

Maasterclass voor Schrijfcoaches
  • De klanttevredenheid stijgt. Je laat namelijk zien dat je klanten snapt en je geeft in begrijpelijke taal antwoord.
  • Je krijgt minder vragen over de berichten die zijn gestuurd. Dit scheelt veel tijd en ‘gedoe’.
  • Je onderscheidt je van andere bedrijven. Je laat zien dat je vakkennis hebt én in gewonemensentaal contact hebt met klanten en debiteuren.
  • Ook het interne mailcontact tussen medewerkers verbetert. Ze schrijven beknopt, helder en vertellen duidelijk wat ze verwachten van de ander.

Cursisten delen hun ervaring met de schrijftraining

Marionne

Marionne van Ravenstein

gerechtsdeurwaarder, Janssen & Janssen

Mijn teksten zijn sprankelender geworden. Met de kopjes ook veel duidelijker en nodigen meer uit tot lezen. De online training was super leuk! Heel sprankelend en uitnodigend. De vlogs komen direct aan!

Paula geeft je plezier om je dagelijkse werk- en denkwijze echt te boosten! Ik ben ervan overtuigd dat het aanstekelijk werkt. Want ik verwacht dat de lezers van mijn e-mails nieuwe stijl het enthousiasme dat ik in de tekst heb gestopt, zullen opmerken.”

 

Richard Kruk - tekstmodel

Richard Kruk

Vehicle Management BMW Financial Services

“Door de schrijftraining ben ik anders gaan denken en schrijven. Paula heeft mij hierin fantastisch geholpen. Een voorbeeld is het schrijven met een glimlach. Klanten reageren daar positief op, ondanks dat je soms slecht nieuws brengt. Paula heeft mij een nog positiever mens gemaakt doordat ik nu helder ben gaan schrijven.”

Direct bestellen
Ik weet genoeg, geef mij toegang

Samengevat: training Klantgericht E-mailen

De schrijftraining is geschikt voor als je bij een financiële dienstverlener, een (zorg)verzekeraar, een verzekeringstussenpersoon of een deurwaarders- of incassobureau werkt. Je hebt regelmatig schriftelijk klantcontact via e-mails, brieven, chatberichten of tickets. Je hebt verder geen specifieke functie of voorkennis nodig.

Online training

Start snel met het verbeteren van jouw schrijfvaardigheid. Meld je aan, betaal en ontvang binnen 5 minuten de inloggegevens in je e-mail. De training bestaat uit 5 modules. In totaal ben je er ongeveer 6 uur mee bezig. Het is slim om zo’n 4 weken over de training te doen.

Incompany training

Volg je liever met meerdere collega’s de schrijftraining over klantgericht schrijven? Dan is een training voor het hele team of je hele organisatie een optie. Neem even contact op om je doelen en wensen aan me te vertellen. Ik adviseer je dan over een programma dat helemaal bij jullie past.

Extreem veel voorbeelden

De online schrijftraining bestaat uit video’s, voorbeelden en schrijfoefeningen. Alle tekstvoorbeelden zijn afgestemd op jouw werkzaamheden. Je mag ze kopiëren, aanpassen en gebruiken als basis voor je eigen teksten.

Persoonlijke begeleiding

We gaan voor het allerbeste resultaat. Dus óók bij onze online training krijg je persoonlijke aandacht. Je mag onbeperkt vragen stellen in de online leeromgeving. En je krijgt snel en uitgebreid antwoord.

Certificaat + 4 PE-punten KBvG

Elke deelnemer ontvangt een certificaat bij het succesvol afronden van de schrijftraining. Ben je deurwaarder? Dan krijg je 4 algemene PE-punten van de KBvG.

14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie

Cursisten geven ons een 9+ voor de training. Is de training toch niet wat je zoekt? Bel of mail dan binnen 14 dagen en we storten je geld terug.

De inhoud van de online schrijftraining

De online schrijftraining Klantgericht E-mailen voor de financiële dienstverlening en (zorg)verzekeraars bestaat uit 5 modules die staan in een online leeromgeving. Je hebt 24/7 toegang tot alle video’s, tekstvoorbeelden en praktijkgerichte schrijfoefeningen. Omdat de training on demand is bepaal je zelf het tempo waarin je leert

Module 1. Kennismaking

Ik stel me voor en laat zien hoe je de online lesomgeving gebruikt. Natuurlijk hoor ik ook graag wie jij bent!

Module 2. Opbouw van teksten

Hoe val je positief op in de inbox van de ontvanger? Welke schrijfmethodes kun je hiervoor gebruiken? Ik deel mijn aanpak om e-mails en brieven goed op te bouwen.

  • Je weet hoe je een klantvriendelijke inleiding schrijft.
  • Je gebruikt een succesvolle opbouw zodat zelfs een lang bericht overzichtelijk is.
  • Je gebruikt kernzinnen, tussenkoppen en opsommingen om je boodschap scanbaar te maken.
  • Je gaat aan de slag om een activerend slot te schrijven zodat je lezer in actie komt.

Module 3. Schrijfstijl

Hoe schrijf je een begrijpelijke e-mail voor iedereen? Ook voor laaggeletterde klanten en debiteuren. Ik leer je met een andere blik kijken naar teksten. Hierdoor schrijf je helder voor iedereen.

  • Je ontdekt hoe je minder financiële vaktaal gebruikt en je boodschap eenvoudiger verwoordt.
  • Je gaat schrijven in professionele spreektaal. En ja, dit is ook geschikt voor de financiële dienstverlening!
  • Je herschrijft lange lastige zinnen naar korte varianten die glashelder zijn.
  • Je leert actief, concreet en motiverend schrijven zodat jouw bericht zijn doel bereikt.

Module 4. Schrijven met gevoel

Een klantgerichte schrijfstijl zorgt voor resultaten. En het verbetert de kwaliteit van het contact. Vriendelijker schrijven zit in kleine dingen. Ik laat zien hoe je met enkele aanpassingen in een tekst klantgerichter overkomt.

  • Je leert e-mails schrijven vanuit de klantvraag.
  • Je laat klanten en debiteuren voelen dat je goed naar ze luistert.
  • Je gebruikt de ‘perspectiefcheck’ om razendsnel te controleren of je tekst klantvriendelijk overkomt.

Module 5. Voorbeelden en eindtoets

Veel bedrijven in de financiële dienstverlening gebruiken standaardteksten. Logisch, want dat scheelt veel tijd. Maar zijn deze teksten al klantvriendelijk, extreem helder en in moderne taal geschreven? In deze module geef ik je een heleboel voorbeelden van goed geschreven standaardteksten. Laat je inspireren en gebruik ze als template om je eigen teksten te (her)schrijven.

Op naar de eindtoets! Show je kennis en kunde en ontvang bij goed resultaat je certificaat. En de deurwaarders krijgen uiteraard hun 4 PE-punten van de KBvG!

Deelnemers geven deze training gemiddeld een 9,8

Klantgericht E-mailen

Online schrijftraining voor de financiële dienstverlening en (zorg)verzekeraars

  • 5 modules over helder en klantvriendelijk schrijven
  • online lesmateriaal: video’s, schrijfoefeningen en tekstvoorbeelden
  • onbeperkt vragen stellen
  • 6 uur lesmateriaal
  • certificaat bij goede resultaten
  • 1 jaar toegang tot de training
  • certificaat bij goede resultaten
  • 4 PE-punten (KBvG) voor deurwaarders

€ 749

€ 549,-

excl. btw

Aanmelden voor de online training

Start over 5 minuten

PS Inclusief 14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie. Niet tevreden? Je kunt opzeggen zonder reden en krijgt je geld terug.

Heb je interesse in een teamtraining? Stuur een e-mail of bel Paula +31 6 50 481 484 voor een scherpe prijsopgave.

Jouw schrijftrainer

Ik ben Paula van Gemen. Sinds 2002 geef ik schrijftrainingen over helder en positief schrijven in Nederland en België.

Mijn drang naar extreem heldere en positieve teksten ontstond vlak na mijn studie Algemene Letteren (in de vorige eeuw). Ik kreeg een baan bij een groot telecombedrijf. Maar ik heb nog nachtmerries over de manier waarop zij communiceerden met klanten. Vreselijk! Afstandelijk, onnodig complex en onvriendelijk.

“Dat kan anders”, dacht ik. Zelf schreef ik hartelijk en helder tegen klanten, waarvoor ik regelmatig complimenten ontving van klanten. Dit was een belangrijke bevestiging van mijn aanpak.

Vriendelijk schrijven werkt beter voor je klant en je bedrijf. Iedereen ziet het positieve resultaat ervan. Je moet gewoon even weten hoe je het aanpakt. En dat leg ik je graag uit in een lekker levendige training. Online on demand of incompany.

Mag ik jou/jullie helpen met klantgerichte e-mails schrijven? Voor individuele cursisten is onze online on demand training ideaal. Je meldt je aan op deze pagina en kunt direct starten. De lessen volg je in je eigen tempo.

Wil je liever de training volgen met meerdere collega’s? Dan kun je ook kiezen voor een teamtraining, gericht op jullie situatie en wensen. Klinkt dit aantrekkelijk? Neem dan even contact met me op om te overleggen. Mijn telefoonnummer is +31 (0)6 50 481 484.

Jouw schrijftrainer

Paula van Gemen

Ik ben Paula van Gemen. Sinds 2002 geef ik schrijftrainingen over helder en positief schrijven in Nederland en België.

Mijn drang naar extreem heldere en positieve teksten ontstond vlak na mijn studie Algemene Letteren (in de vorige eeuw). Ik kreeg een baan bij een groot telecombedrijf. Maar ik heb nog nachtmerries over de manier waarop zij communiceerden met klanten. Vreselijk! Afstandelijk, onnodig complex en onvriendelijk.

“Dat kan anders”, dacht ik. Zelf schreef ik hartelijk en helder tegen klanten, waarvoor ik regelmatig complimenten ontving van klanten. Dit was een belangrijke bevestiging van mijn aanpak.

Vriendelijk schrijven werkt beter voor je klant en je bedrijf. Iedereen ziet het positieve resultaat ervan. Je moet gewoon even weten hoe je het aanpakt. En dat leg ik je graag uit in een lekker levendige training. Online on demand of incompany.

Mag ik jou/jullie helpen met klantgerichte e-mails schrijven? Voor individuele cursisten is onze online on demand training ideaal. Je meldt je aan op deze pagina en kunt direct starten. De lessen volg je in je eigen tempo.

Wil je liever de training volgen met meerdere collega’s? Dan kun je ook kiezen voor een teamtraining, gericht op jullie situatie en wensen. Klinkt dit aantrekkelijk? Neem dan even contact met me op om te overleggen. Mijn telefoonnummer is +31 (0)6 50 481 484.

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen over de training Klantgericht E-mailen voor de financiële sector en (zorg)verzekeraars? Dan beantwoord ik deze graag. Hieronder vind je veelgestelde vragen met bijpassende antwoorden. Staat er niet bij wat jij wilt weten? Dan mag je altijd even mailen of bellen.

Voor wie is Klantgericht E-mailen geschikt?

De schrijftraining is geschikt als je bij een (zorg)verzekeraar werkt of bij een financiële dienstverlener. Je hebt géén specifieke functie of voorkennis nodig. Medewerkers uit het hele bedrijf zijn welkom als ze regelmatig schriftelijk klantcontact hebben en dit goed willen aanpakken.

Onze cursisten werken o.a. bij:

  • deurwaarders en gerechtsdeurwaarders
  • banken en kredietverstrekkers
  • accountantsbureaus en boekhouders
  • verzekeraars
  • incassobureaus
  • financieel tussenpersoon

Twijfel je of Klantgericht E-mailen geschikt is voor jou? Neem dan gerust contact op.

Welke teksten leer ik schrijven?

Deze schrijftraining leert je het schriftelijke klantcontact te verbeteren. Je brengt je boodschap helder, klantgericht en motiverend over. Je activeert lezers op positieve wijze om in actie te komen.

Enkele voorbeelden van schriftelijke communicatie met klanten:

  • e-mails
  • brieven
  • chatberichten
  • tickets

De schrijftraining richt zich op klantcommunicatie. Maar de tips die je leert zijn ook toepasbaar op de interne communicatie. Je schrijft sneller, stuurt duidelijke beknopte mails naar collega’s en brengt je boodschap met overtuiging.

Twijfel je of Klantgericht E-mailen geschikt is voor jou? Neem dan gerust contact op.

Wat is jullie ervaring in de financiële dienstverlening?

Al sinds 2002 geven we schrijftrainingen over heldere, positieve en klantgerichte taal. Sinds 2009 krijgen we steeds meer aanvragen van bedrijven in de financiële dienstverlening. Waarschijnlijk omdat laaggeletterdheid, heldere taal en klantgericht schrijven steeds meer aandacht vragen.

Bovendien is vastgelegd in de wet dat consumenten recht hebben op begrijpelijke taal (taalniveau B1). Kredietverstrekkers, incassobureaus en verzekeringsmaatschappijen hebben hierdoor de plicht om hun klantcommunicatie te schrijven in begrijpelijke taal.

Een reeks bedrijven is je al voorgegaan, zoals ALFAM Consumer Credit, Santander Consumer Finance, Qredits Microfinancieringen, Janssen & Janssen deurwaarders en incasso, Jongerius Gerechtsdeurwaarders en Aevitae.

Hoelang duurt de training?

Je krijgt zo’n 6 uur aan lesmateriaal. Dit zijn korte, pakkende video’s, tekstvoorbeelden en schrijfoefeningen. Elke week krijg je toegang tot een nieuwe lessen en verdiep je je kennis.

Ik adviseer je om per week 1 lesmoment van 1,5 uur in te plannen. Door de lessen te spreiden over zo’n 4 weken oefen je elke week met een nieuwe techniek. Juist door stapsgewijs te leren verankert de kennis beter in je brein. Hierdoor is het effect blijvend. Je schrijft sneller, klantgericht en helder.

Ik heb nu geen tijd. Kan ik de online schrijftraining later doen?

Klantgericht E-mailen voor de financiële sector en (zorg)verzekeraars volg je online on demand. Dat betekent dat al het lesmateriaal online staat. Je gaat er in je eigen tempo doorheen. Dus ja, je kunt de schrijftraining op een later moment doen. Ook als je ‘m nu al koopt. Wanneer je start, is aan jou. Morgen, volgende week of over een paar maanden. Jij bepaalt het zelf. Je hebt 1 jaar toegang tot het lesmateriaal. Dus ben je bezig met de training, maar kom je er tijdelijk niet aan toe om verder te gaan? Je hebt de vrijheid om het op een later moment weer op te pakken. Dat is het voordeel van online leren.

Wat is het voordeel van de online training in vergelijking met een live training?

Hoe je ook traint: ik ben jouw positieve schrijftrainer. Alle trainingen zijn levendig, praktijkgericht en je krijgt persoonlijke aandacht. Het enige duidelijke verschil is of ik op je beeldscherm te zien ben of live voor je neus sta.

De voordelen van onze online training Klantgericht E-mailen voor de financiële dienstverlening en (zorg)verzekeraars op een rijtje:

  • Je leert online met meer focus. Je leert in je eigen tempo en wordt niet opgehouden door anderen met vragen. En heb je het deze week te druk? Dan pak je de training de week erna op. Geen probleem!
  • Je leert online in kleinere stappen, waardoor je je schrijfstijl blijvend verbetert. Uit onderzoek blijkt dat je van een live trainingsdag slechts 3 tot 7 dingen onthoudt. Je hoort op zo’n dag ontzettend veel, maar eenmaal achter je bureau is het grootste deel alweer weggezakt. Zonde toch? De online training zorgt voor meer resultaat.
  • Je krijgt óók online de persoonlijke aandacht die je verdient. Je mag ons onbeperkt vragen stellen. Je krijgt altijd snel en uitgebreid antwoord.

Vanuit Tekstmodel Schrijftrainingen kiezen wij voor het aller-allerbeste resultaat voor onze cursisten. Een online training past in deze missie, omdat je met meer focus leert. Je past de schrijftips direct toe in de praktijk, waardoor je een blijvende verandering in je schrijfstijl behaalt.

Ik twijfel of ik de focus heb om zelfstandig de online training te volgen…

Twijfel is begrijpelijk, maar niet nodig. Je doet de training online, maar zeker niet in je eentje. Ik neem je aan de hand en houd van een persoonlijke benadering. Daarom mag je me onbeperkt vragen stellen.

En weet je… de training bevat zo’n 6 uur aan lesmateriaal. Het is to the point, praktijkgericht en lekker afwisselend. Alles wat je doorneemt is afgestemd op jouw werk in de financiële dienstverlening. En dus meteen toepasbaar.

Je behaalt snel resultaat. Kijk je een paar video’s? Dan heb je al een heleboel tips om je teksten te verbeteren. Pas je het direct toe? Dan ervaar je dat het effect heeft. Zichtbare vooruitgang is de beste motivatie die er is.

Ik wil een incompany training voor ons hele team of bedrijf. Doe je dat ook?

Jazeker! Tof zelfs dat jullie met z’n allen werk gaan maken van betere schriftelijke communicatie. Daar help ik graag aan mee.

Bellen lijkt me handig. Dan kun jij vertellen wat je graag wilt en verwacht. Je weet dan snel of ik een goede match ben. Zijn we beiden enthousiast? Dan breng ik graag een offerte op maat uit. Mijn telefoonnummer is +31 (0)6 50 481 484. Tot snel!

Welke begeleiding krijg ik bij de online schrijftraining?

Je mag onbeperkt vragen stellen in de online leeromgeving. Je krijgt snel en uitgebreid antwoord. We geven je een persoonlijke leerervaring. Oók bij de online training.

Kan ik persoonlijke feedback van Paula krijgen op mijn teksten?

Je mag onbeperkt vragen stellen in de online leeromgeving. Dat is standaard inbegrepen bij onze online schrijftraining. Heb je een vraag over een les? Zit je vast in een tekst? Stel jouw vraag! Je krijgt snel antwoord.

Wil je teksten van A tot Z laten checken door mij? Dan kun je aanvullende feedbacksessies kopen. Maar wacht even voordat je dat doet: 95 procent van de cursisten heeft dit niet nodig. De training zit didactisch sterk in elkaar. Hij is helder, compleet en bevat talrijke tekstvoorbeelden.

Je leert wat een ‘goede’ en ‘minder goede’ tekst is aan de hand van voorbeelden. Je krijgt inzicht in wat wel en niet goed werkt voor de teksten die je zelf schrijft. Bijna alle cursisten hebben voldoende hieraan. Dus ik adviseer je eerst de training te volgen. Het zou zonde zijn om geld uit te geven aan iets wat je niet nodig hebt.

Mijn e-mails zijn prima. Heb ik dan iets aan deze schrijftraining?

Wat heerlijk dat schrijven je makkelijk afgaat! Dat is een vaardigheid waar je veel aan hebt.

Schrijf je ook motiverend, klantvriendelijk en helder? Je ontdekt of daar nog winst te behalen is door onderstaande vragen te beantwoorden.

  • Krijg je niet altijd antwoord op alle vragen in je e-mail? Je stelt bijvoorbeeld 3 vragen, maar er wordt er slecht 1 beantwoord…
  • Moet je soms lang wachten op antwoord, terwijl het voor de lezer wél belangrijk is om je te antwoorden?
  • Krijg je weleens vragen of telefoontjes over een e-mail of brief? En word je dan gevraagd om extra uitleg?

Ben je soms onzeker of je boodschap helder genoeg is voor de klant of debiteur? Bijvoorbeeld omdat er aardig wat vaktaal in staat of omdat het over een ingewikkeld onderwerp gaat?

Niet goed? Geld terug!

Wij staan 100% garant voor de kwaliteit van onze online schrijftrainingen. Hierin verwerken we mijn ruim 20 jaar ervaring als schrijftrainer, expert in heldere taal en ondernemer. Ook onze cursisten bevestigen de kwaliteit: we krijgen een dikke 9+ voor onze trainingen op Springest.

Is de training toch niet wat je zocht? Dan hebben we een 14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie op de online schrijftraining. Bel of mail ons. Na opzegging krijg je het hele bedrag teruggestort. Zonder gedoe.

 

Waarom is Tekstmodel Schrijftrainingen een goede keuze voor ons?

We zijn een klein trainingsbureau met toffe online on demand trainingen en teamtrainingen. Leren is nuttig én leuk. Daar zorgen wij voor.

We zijn extra betrokken bij onze cursisten, flexibel en laagdrempelig. Ook deel ik graag enkele feiten over de kwaliteit die we leveren.

  • Ik ben vanaf 2002 schrijftrainer met een expertise in heldere en positieve taal.
  • Tekstmodel Schrijftrainingen was in 2020 ‘Beste Opleider van Nederland’ op Springest met een gemiddeld cijfer van een 9,8.
  • Paula is actief in binnen- en buitenland. Ik ben onder andere jurylid bij de Plain English Awards in Nieuw-Zeeland.
  • We hebben ruime ervaring in de financiële dienstverlening. Onder andere BMW Financial Services, Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders, Santander Consumer Finance en Qredits Microfinancieringen gingen je voor.
Wanneer krijg ik mijn 4 PE-punten (KBvG)?

Na het succesvol afronden van de eindtoets ontvang je een certificaat. En je bent 4 algemene PE-punten (KBvG) rijker! Half december geef ik jouw naam en KBvG-nummer door aan de brancheorganisatie. Zij registreren dan jouw punten.

Krijg ik een certificaat voor deze schrijftraining?

Absoluut! Na het succesvol afronden van de training Klantgericht E-mailen ontvang jij een welverdiend certificaat. Zet hem op je cv en LinkedIn en laat de wereld zien dat jij helder en klantgericht schrijft.

Maar hé, het allermooiste bewijs is eigenlijk niet het certificaat. Je helpt vooral jezelf en klanten door deze schrijftraining te doen. Je schrijft in minder tijd berichten die superhelder en klantvriendelijk zijn. Dit zorgt ervoor dat je je klanten beter helpt en dat je prettiger contact hebt.

Hey scroller! Heb je nog een vraag over Klantgericht E-mailen voor de financiële dienstverlening? Stel 'm gerust per mail of bel +31 (0)6 50 481 484.

Wil je helder en in positieve taal met klanten communiceren?

De training Klantgericht E-mailen zorgt ervoor dat je anders kijkt naar klantcontact. Je beseft dat motiverend, helder en klantvriendelijk schrijven niet ingewikkeld is. Met je nieuw geleerde aanpak is schrijven veel makkelijker.

Er is sprake van een win-winsituatie. Jij schrijft sneller en durft te vertrouwen op je schrijfkunde. Je klant begrijpt de boodschap waardoor je vragen en misverstanden voorkomt. En je bedrijf onderscheidt zich van concurrenten door de klantgerichte en glasheldere communicatie. Perfect voor iedereen!

Aanmelden voor de online training

Betaal direct online en start al over 5 minuten

Onder andere deze bedrijven gingen jou voor

Aevitae
Preiss
Santander
Jongerieus

CONTACTGEGEVENS
tekstmodel schrijftraining
Goorstraat 37, 6027 NB Soerendonk
telefoon: +31 6 50 481 484
info@tekstmodel.nl
KvK-nummer: 92613446

Contactformulier »

Algemene voorwaarden en Privacyverklaring

LogoNRTO

​​Lid van ​Clarity International​

Clarity

Tekstmodel is een erkende onderwijsinstelling

CRKBO

Lid van Plain Language Association InterNational

plainlanguage

© 2002-2025 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

Delen
Delen
E-mail
Delen
Delen
Delen

© 2002-2024 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

whatsapp
Waarom wachten? 🚀🚀🚀 Vertel me wat je nodig heb! Klik hier of bel +31 6 50 481 484. 🙌
Dit is een verplichte cookiemelding

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Noodzakelijk:

Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.

Statistieken:

Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.

Marketing:

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.

Wat doen deze cookies

  • Tailor information and advertising to your interests base.
  • Gather personal identity info like public name or location.

Wat doen deze cookies niet

  • Remember any of you private user info.