Herken je één van deze situaties?
- Twijfel je soms wat je wel en niet moet doen om je e-mails beter en succesvoller te maken?
- Lukt het nog niet om zonder twijfel en zelfverzekerd elke e-mail te versturen?
- Ben je het zat dat je geen mail kunt opstellen die voor de ontvanger helder is. Niet alleen in de opbouw, maar ook in de informatie die je geeft?
- Kost het schrijven van e-mails jou veel te veel tijd?
- Wil je graag op een professionele maar wel voor de klant begrijpelijke manier communiceren?
- Lees je jouw e-mails drie keer terug om te controleren of de klant direct begrijpt wat je hebt geschreven?
- Worstel je om een goede balans in schrijfstijl te vinden tussen formeel en informeel?
Dan gaat deze training jou zeker helpen!
Voor wie is deze schrijftraining?
Deze schrijftraining is waardevol voor iedereen die veel mailt. Je leert hoe je effectief kunt e-mailen zodat jouw e-mail opvalt in de volle mailbox van de lezer.
Wat is het resultaat?
- Je weet precies hoe je in korte tijd een heldere e-mail schrijft. E-mailen wordt weer leuk.
- Je bereikt sneller jouw doel en krijgt minder vragen dankzij jouw motiverende schrijfstijl.
- Je gebruikt geen clichés en afstandelijke taal meer, maar kiest voor positieve en eigentijdse teksten. De klanttevredenheid gaat omhoog.
\

“Deze training helpt niet alleen met klantgericht schrijven, je volledige content- en tekstbeleving wordt anders. Ik vind echt dat de titel ‘Klantgericht E-mailen’ de training tekort doet. Content verbeteren, zo noem ik het als iemand er nu naar vraagt. Ik krijg complimenten en sowieso meer en betere respons”
CISKA PROOS
Marketing Communications Manager B. Braun Medical
Hoe volg je de schrijftraining?
Individuele cursisten kunnen de schrijftraining online volgen, eventueel aangevuld met VIP Coaching.