Schrijftraining van tekstmodel

Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.

  • Alle trainingen
  • Inspiratie
    • Inspiratieblog
    • Podcast over heldere taal
  • Contact
  • mijn ACADEMIE
    • Dashboard
  • Gratis training?
  • Mijn verhaal
  • Klantervaringen
Home » Podcast Episodes » Is jouw klant ongelukkig als hij niet meer met jouw dienst of product mag werken?

Is jouw klant ongelukkig als hij niet meer met jouw dienst of product mag werken?

door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Jan van der Spoel

Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf toekomstbestendig is? Welke richting sla je in om je concurrenten voor te blijven? Jan van der Spoel, specialist in klantgedrag, vertelt erover.

Als Creative Director voor o.a. Unilever, Nutricia, Philips en KNVB raakte hij steeds meer gefascineerd door gedragspsychologie en neuromarketing. Met name de vertaling van wetenschappelijke theorieën naar begrijpelijke uitleg en praktische toepassingen hebben zijn bezielde aandacht.

In deze podcast van 31:49 minuten ontdek je dit en meer:

  • Welke keuzes moet je maken om succesvol te blijven? (min. 1:11)
  • Hoe komt het dat de business principles van 20 jaar geleden niet meer werken? (min. 1:50)
  • Als je menselijke eigenschappen en gedrag als uitgangspunt neemt voor je bedrijfsvoering, dan is de kans op succes het allergrootst. (min. 4:32)
  • Hoe komt het dat ZLM, Coolblue en Zalando zo succesvol zijn? (min. 8:06)
  • Hoe verandert jouw bedrijf als je echt goed kijkt naar jouw klant en niet meer vanuit jezelf redeneert? (min. 12:37)
  • De ‘love brands’ van Saatchi en Saatchi: wat moet jij doen zodat de klant van jou gaat houden? (min. 17:21)
  • Maak een klant-leverancierrelatie die het leven van iemand verrijkt: dat begint met echt te kijken naar wat je klant heel erg graag zou willen. (min. 18:05)
  • Als je instinct, ratio en intuïtie goed door hebt, dan kun je je klant beter sturen. (min. 20:07)
  • Je onderbuik zit in je hoofd: het intuïtieve brein is het meest dominante gedeelte van wie je bent en wat je wilt. (min. 22:18)
  • Extra: luister hier hoe je nu al aan de slag kunt met inzoomen op jouw klant. (min. 26:22) (Download het Stappenplan)

Luister hier naar Jan van der Spoel en Paula van Gemen …

Is jouw klant ongelukkig als hij niet meer met jouw dienst of product mag werken?
  • Social:
  • Link:
  • Embed:
https://tekstmodel.nl/wp-content/uploads/2015/11/podcastjanvanderspoelversie2.mp3
Download Audio Subscribe

 

‘Is jouw klant ongelukkig als hij niet meer met jouw dienst of product mag werken?’ Tweet

 

Podcast Notities

persona academy

Als luisteraar van deze Podcast krijg je een gratis aandachtgesprek als je je inschrijft voor de Workshop persona ontwerpen.

    • Workshop persona ontwerpen, 2 dagdelen beschikbaar.
    • www.persona-academy.com
    • www.zlm.nl/ | www.zalando.nl/ | www.coolblue.nl/
    • Voodoo marketing – Ronald Voorn
    • Download ‘Inzoomen op jouw perfecte klant’ en start met jouw persona profiel!

inzoomen-op-jouw-perfecte-klant

 

Als luisteraar van deze Podcast krijg je een gratis aandachtgesprek als je je inschrijft voor de Workshop persona ontwerpen.

‘In de corporate wereld zijn we niet zoveel met instinct bezig, maar we hebben er wel mee te maken.’ Tweet

 

Share
Pin
WhatsApp
Email
Tweet
Share
20 Shares

Categorie: Heldere communicatie

Paula van Gemen

Over Paula van Gemen

Plaats een reactie Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2002-2024 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

whatsapp
Waarom wachten? 🚀🚀🚀 Vertel me wat je nodig heb! Klik hier of bel +31 6 50 481 484. 🙌
Dit is een verplichte cookiemelding

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Noodzakelijk:

Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.

Statistieken:

Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.

Marketing:

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.

Wat doen deze cookies

  • Tailor information and advertising to your interests base.
  • Gather personal identity info like public name or location.

Wat doen deze cookies niet

  • Remember any of you private user info.