Schrijftraining van tekstmodel

Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.

  • Alle trainingen
  • Inspiratie
    • Inspiratieblog
    • Podcast over heldere taal
  • Over
    • Mijn verhaal
    • Ontmoet ons team
    • Klantervaringen
  • Contact
  • Inloggen
  • mijn ACADEMIE
    • Dashboard
    • Inloggen
  • Gratis training?
Home » Blog » Klantcommunicatie » De drie grootste valkuilen in HR-brieven

De drie grootste valkuilen in HR-brieven

door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Leestijd: 1 minuut

“Wij willen een schrijftraining want de kwaliteit van onze klantcommunicatie moet omhoog.”

Die opmerking hoor ik vaak.

Steevast vraag ik hoe de interne communicatie verloopt.

Waarom?

HR-brieven zijn vaak een ondergeschoven kindje. Terwijl je toch echt binnen moet beginnen om buiten te winnen.

Buiten winnen, is binnen beginnen

In deze video daarom aandacht voor de interne klant. Je ontdekt wat de drie grootste valkuilen zijn in HR-brieven, je krijgt tips om je HR-brieven te verbeteren en … ik geef je drie voorbeeldbrieven.

Inspiratievideo

Download:

  • Voorbeeldbrieven HR – PDF Download

Doe er je voordeel mee en succes!

Volijke groet,

Paula

Wil je beter en persoonlijker klantcontact doordat je zo helder en toegankelijk schrijft?

Ontvang 26 technieken waarmee je meteen het verschil maakt! 

Ja, die wil ik ook!

Delen
Delen
Delen
E-mail
Delen
Delen
12 Shares

Categorie: Klantcommunicatie Lees meer over: Hr-brieven, HR-brieven voorbeeld

Anderen bekeken ook

Positief schrijven (Hoe het jouw klantcommunicatie versterkt)

Positief schrijven

Leestijd: 2 minuten

Met een glimlach bereik je meer. Daar ben ik van overtuigd!

Dat geldt ook voor je teksten. Het is leuk voor jezelf én prettig voor je lezer.

Tip: Lees dit blog over positieve woorden: “Een zonnige lach ‘hoor’ je in jouw tekst”

De techniek van positief schrijven

De techniek is heel eenvoudig … Tegenover elke ‘nee’ staat een ‘ja’!

Als iets niet kan, is er ook altijd iets wat wel kan.
Als een deur dicht kan zijn, kan hij ook open zijn.
Als iets niet compleet kan zijn, kan het ook wel compleet zijn.

Lees verder » Positief schrijven (Hoe het jouw klantcommunicatie versterkt)

Een overtuigende tekst schrijven is meer dan argumenten geven

overtuigende-tekst

Leestijd: 3 minuten

In dit blog lees je waarom een overtuigende tekst schrijven meer is dan argumenten geven.

Ken je dat? Je hebt een afspraak en bent al wat laat.

En juist op zo’n moment rijdt er een opa voor je.

Begrijp me niet verkeerd: ik houd van opa’s. En van oma’s. Maar als er een ‘schlomo’ voor me rijdt, mopper ik al snel: ‘wat een opa’.

Vandaag gebeurde het weer. Alleen liep het dit keer anders dan anders.

Lees verder » Een overtuigende tekst schrijven is meer dan argumenten geven

Paula van Gemen

Over Paula van Gemen

Plaats een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2002-2022 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

whatsapp
Waarom wachten? 🚀🚀🚀 Vertel me wat je nodig heb! Klik hier of bel +31 6 50 481 484. 🙌
Dit is een verplichte cookiemelding

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Noodzakelijk:

Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.

Statistieken:

Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.

Marketing:

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.

Wat doen deze cookies

  • Tailor information and advertising to your interests base.
  • Gather personal identity info like public name or location.

Wat doen deze cookies niet

  • Remember any of you private user info.