Wil je in duidelijke taal communiceren met klanten, verzekerden en debiteuren?
Je bent veel bezig met regels en wetgeving. Je verkoopt regelmatig nee. Of je moet een ander zelfs ‘dwingen’ om iets te doen. Hoe zet je alles begrijpelijk op papier? Want jij hebt een berg vakkennis, maar je wilt ook dat klanten en debiteuren snappen wat er van ze wordt verwacht.
Veel vakgenoten lopen tegen dezelfde uitdaging aan …
Worstel jij ook met het schrijven van een heldere tekst? En baal je ervan dat het niet soepeler gaat? Dit is een veelvoorkomende frustratie onder medewerkers van financiële dienstverleners en (zorg)verzekeraars.
Denk jij ook regelmatig …
- Waarom kost het me zoveel tijd om te bedenken hóe ik iets verwoord? Zo komt er nooit een eind aan de stapel teksten die ik moet schrijven.
- Hoe schrijf ik een tekst die simpel genoeg is voor laaggeletterden (op taalniveau B1)? En is dat überhaupt haalbaar voor mijn vakgebied?
- Waarom blijft het zo lang stil nadat ik een belangrijke brief of mail heb gestuurd? Snappen ze echt niet dat ze snel en volledig moeten antwoorden …?
- Hoe communiceer ik motiverend zodat debiteuren overgaan tot betaling? Het is nu vaak hangen en wurgen. Hoe kan ik dit bericht verbeteren?
Ja! Schrijven kan makkelijker, sneller en klantgerichter. En het is best eenvoudig als je eenmaal de juiste aanpak kent. In deze schrijftrainingen voor financiële dienstverleners leer je professioneel en motiverend schrijven in extreem heldere taal.
Motiverende en heldere teksten schrijven? Zo doe je het!
“In mijn schrijftraining leer ik je een denkomslag maken. Je krijgt geen ‘schrijftrucjes’ van me. Ik leer je anders kijken naar teksten en naar je lezers. Dit vormt het uitgangspunt voor een motiverende, heldere schrijfstijl.
Ik neem je aan de hand. Je leert stap voor stap een tekst uitwerken. Je weet waar je op moet letten qua structuur en woordgebruik. En je begrijpt wat de lezer nodig heeft om in actie te komen.
Deze vernieuwde manier van denken en schrijven raak je nooit meer kwijt. En daarmee behaal je dus blijvend resultaat!”
- Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
"In mijn schrijftraining leer ik je een denkomslag maken. Je krijgt geen ‘schrijftrucjes’ van me. Ik leer je anders kijken naar teksten en naar je lezers. Dit vormt het uitgangspunt voor een motiverende, heldere schrijfstijl.
Ik neem je aan de hand. Je leert stap voor stap een tekst uitwerken. Je weet waar je op moet letten qua structuur en woordgebruik. En je begrijpt wat de lezer nodig heeft om in actie te komen.
Deze vernieuwde manier van denken en schrijven raak je nooit meer kwijt. En daarmee behaal je dus blijvend resultaat!”
- Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
Schrijftrainingen voor de financiële dienstverlening
Klantgericht E-mailen
Schrijf positief en activeer de lezer om snel te reageren
Extreem Helder Schrijven (B1)
Schrijf extreem duidelijke teksten op taalniveau B1
Masterclass voor Schrijfcoaches
Geef positief en opbouwend feedback aan je team of collega's
Nog hulp nodig bij je keuze? De snelste oplossing is bellen: 06 50 481 484. Maar ik houd je niet tegen als je liever een mailtje stuurt: info@tekstmodel.nl.
Ook deze cursisten raden deze schrijftraining aan
Veelgestelde vragen over de schrijftrainingen
Veelgestelde vragen over de schrijftrainingen voor de financiële sector
Hey scroller! Heb je een andere vraag? Stuur gerust een mailtje naar info@tekstmodel.nl of bel even +31 6 50 481 484. Dan geef ik je graag antwoord.
Bekijk de schrijftrainingen voor de financiële sector en (zorg)verzekeraars:
Lees meer over de trainingen voor onderwijsinstellingen: Klantgericht E-mailen, Extreem Helder Schrijven op Taalniveau B1, Opfristraining Spelling & Grammatica, Masterclass voor Schrijfcoaches.
CONTACTGEGEVENS
tekstmodel schrijftraining
Goorstraat 37, 6027 NB Soerendonk
telefoon: +31 6 50 481 484
info@tekstmodel.nl
KvK-nummer: 92613446
Tekstmodel is een erkende onderwijsinstelling
© 2002-2024 tekstmodel.nl - Schrijftraining met voor helder en positief schrijven