Schrijftraining van tekstmodel

Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.

  • Alle trainingen
  • Inspiratie
    • Inspiratieblog
    • Podcast over heldere taal
  • Over
    • Mijn verhaal
    • Klantervaringen
  • Contact
  • Inloggen
  • Gratis training?
Home » Blog » Klantcommunicatie » De favoriete radiozender van jouw klant. Ben jij ingetuned?

De favoriete radiozender van jouw klant. Ben jij ingetuned?

door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Afstemmen op jouw klant

Leestijd: 1 minuut

WII fm … ooit van gehoord? Is dat mijn nieuwe radiozender?

Nee hoor.

Het is de favoriete zender van jouw klant! (WII fm -> What’s in it for me)

Deze schrijftip zorgt voor een perfecte afstemming op jouw klant. En versterkt de klantcommunicatie ;-). Bekijk de volgende video. (3:18 minuten)

Vrolijke groet,

Paula

Delen
Delen
E-mail
Delen
Delen
Delen

Categorie: Klantcommunicatie

Anderen bekeken ook

Burgergericht schrijven en het gemak van de PEP-formule

Burgergericht schrijven

Leestijd: 4 minuten

Een half jaar geleden ontmoette ik een man. Ik zal hem Ton noemen.

We spraken elkaar in het gemeentehuis. Hij gaf mij het gevoel dat hij slim en gemotiveerd was. Ik mocht hem wel.

Dat was zes maanden geleden. Maar nu word ik helemaal gek van de e-mails van Ton.

Lees verder » Ervaar het gemak van de PEP-formule bij burgergericht schrijven

Positief schrijven (Hoe het jouw klantcommunicatie versterkt)

Positief schrijven

Leestijd: 2 minuten

Met een glimlach bereik je meer. Daar ben ik van overtuigd!

Dat geldt ook voor je teksten. Het is leuk voor jezelf én prettig voor je lezer.

Tip: Lees dit blog over positieve woorden: “Een zonnige lach ‘hoor’ je in jouw tekst”

De techniek van positief schrijven

De techniek is heel eenvoudig … Tegenover elke ‘nee’ staat een ‘ja’!

Als iets niet kan, is er ook altijd iets wat wel kan.
Als een deur dicht kan zijn, kan hij ook open zijn.
Als iets niet compleet kan zijn, kan het ook wel compleet zijn.

Lees verder » Positief schrijven (Hoe het jouw klantcommunicatie versterkt)

Paula van Gemen

Over Paula van Gemen

Plaats een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2002-2024 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

whatsapp
Waarom wachten? 🚀🚀🚀 Vertel me wat je nodig heb! Klik hier of bel +31 6 50 481 484. 🙌
Dit is een verplichte cookiemelding

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Noodzakelijk:

Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.

Statistieken:

Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.

Marketing:

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.

Wat doen deze cookies

  • Tailor information and advertising to your interests base.
  • Gather personal identity info like public name or location.

Wat doen deze cookies niet

  • Remember any of you private user info.