Schrijftraining van tekstmodel

Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.

  • Alle trainingen
  • Inspiratie
    • Inspiratieblog
    • Podcast over heldere taal
  • Over
    • Mijn verhaal
    • Klantervaringen
  • Contact
  • Inloggen
  • mijn ACADEMIE
    • Dashboard
    • Inloggen
  • Gratis training?
Home » Blog » Klantcommunicatie » De drie grootste valkuilen in HR-brieven

De drie grootste valkuilen in HR-brieven

door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer

Leestijd: 1 minuut

“Wij willen een schrijftraining want de kwaliteit van onze klantcommunicatie moet omhoog.”

Die opmerking hoor ik vaak.

Steevast vraag ik hoe de interne communicatie verloopt.

Waarom?

HR-brieven zijn vaak een ondergeschoven kindje. Terwijl je toch echt binnen moet beginnen om buiten te winnen.

Buiten winnen, is binnen beginnen

In deze video daarom aandacht voor de interne klant. Je ontdekt wat de drie grootste valkuilen zijn in HR-brieven, je krijgt tips om je HR-brieven te verbeteren en … ik geef je drie voorbeeldbrieven.

Inspiratievideo

Download:

  • Voorbeeldbrieven HR – PDF Download

Doe er je voordeel mee en succes!

Volijke groet,

Paula

Wil je beter en persoonlijker klantcontact doordat je zo helder en toegankelijk schrijft?

Ontvang 26 technieken waarmee je meteen het verschil maakt! 

Ja, die wil ik ook!

Delen
Delen
Delen
E-mail
Delen
Delen
12 Shares

Categorie: Klantcommunicatie Lees meer over: Hr-brieven, HR-brieven voorbeeld

Anderen bekeken ook

Help! Ik heb het ‘sollicitatiebrief-stress-syndroom’

Leestijd: 3 minuten

Zit jij eindeloos achter de computer om een goede sollicitatiebrief te schrijven?

En incasseer jij de ene na de andere afwijzing op de door jou met liefde en plezier geschreven brieven?

Het valt ook niet mee: een sollicitatiebrief schrijven én opvallen tussen alle andere kandidaten.

Lees verder » Help! Ik heb het ‘sollicitatiebrief-stress-syndroom’

Stijlbreuk! ‘Gelukkig niks ergs’, dachten we nog …

Stijlbreuk

Leestijd: 4 minuten

Weet je wat stijlbreuk is?

Het is een breuk in je stijl. En in jouw en mijn geval gaat het natuurlijk om de schrijfstijl. Om hoe je de klant benadert.

Misschien heeft jouw bedrijf wel een mooie, nieuwe website. En heb je besloten om bijvoorbeeld in de jij-vorm te communiceren met klanten. Denk er dan ook aan dat je de teksten ‘aan de achterkant’ omzet in de jij-vorm.

Lees verder » Stijlbreuk! ‘Gelukkig niks ergs’, dachten we nog …

Paula van Gemen

Over Paula van Gemen

Plaats een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2002-2024 tekstmodel.nl - Schrijftraining met heart voor helder en positief schrijven

whatsapp
Waarom wachten? 🚀🚀🚀 Vertel me wat je nodig heb! Klik hier of bel +31 6 50 481 484. 🙌
Dit is een verplichte cookiemelding

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Noodzakelijk:

Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.

Statistieken:

Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.

Marketing:

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.

Wat doen deze cookies

  • Tailor information and advertising to your interests base.
  • Gather personal identity info like public name or location.

Wat doen deze cookies niet

  • Remember any of you private user info.