Beantwoord de volgende 5 vragen.
Schrijftraining van tekstmodel
Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
Leestijd: 3 minuten
Ik heb even een vraagje over als je geen klik met de klant voelt.
Wat doe jij als iemand een offerte aanvraagt, maar die persoon wil geen gesprek – niet telefonisch en niet live. Die persoon wil gewoon dat je even iets op de mail zet.
Geef jij dan zomaar je prijs door? Maak je meteen een mooi plan van aanpak? Of een uitgebreide offerte?
Leestijd: 3 minuten
Het project is afgerond. De mensen getraind. De interim-klus beëindigd. De traploper gelegd. Het boek verstuurd. Klaar.
En als het goed is, heb je een tevreden klant.
Nu moet je de factuur maken. Een stap waar veel mensen wat minder aandacht aan besteden. Een administratieve handeling. Een moetje.
Of … kan een factuur bijdragen aan waardevol relatiebeheer?
Lees verder » Een factuur is niet het einde van een zakelijke relatie
Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.
Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.
Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.
Wat doen deze cookies
Wat doen deze cookies niet
5 van de 5 ‘goed’.
Ik wist het ?