In dit webinar Q&A geeft Paula antwoorden op vragen van de leden van tekstmodel. Bekijk het webinar door de video af te spelen. Of download de mp3.
Schrijftraining van tekstmodel
Schrijftraining voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Leer extreem helder schrijven. Bekijk alle trainingen.
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
In dit webinar Q&A geeft Paula antwoorden op vragen van de leden van tekstmodel. Bekijk het webinar door de video af te spelen. Of download de mp3.
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
Leestijd: 3 minuten
Het project is afgerond. De mensen getraind. De interim-klus beëindigd. De traploper gelegd. Het boek verstuurd. Klaar.
En als het goed is, heb je een tevreden klant.
Nu moet je de factuur maken. Een stap waar veel mensen wat minder aandacht aan besteden. Een administratieve handeling. Een moetje.
Of … kan een factuur bijdragen aan waardevol relatiebeheer?
Lees verder » Een factuur is niet het einde van een zakelijke relatie
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
De voorbeelden die je hier vindt:
Kijk welke brief bij jouw bedrijf en dienst past, pas ‘m aan en neem ‘m in gebruik.
Je zult zien dat jouw klanten sneller gaan betalen.
Ontvang 6 voorbeeldbrieven in eenvoudig Nederlands (B1)!
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
In dit webinar Q&A geeft Paula antwoorden op vragen van de leden van tekstmodel. Bekijk het webinar door de video af te spelen. Of download de mp3.
Paula spreekt over de volgende onderwerpen:
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
Leestijd: 2 minuten
Heb jij ook wel eens irritaties over wat mensen tegen jou zeggen?
En dan vooral … de manier waarop ze iets zeggen?
Vorig jaar oktober zat mijn vriendin Edna op het terras van een tapasbar in Barcelona. Haar oog viel op een uitklapbord dat goed zichtbaar voor het terras stond.
De cafébaas had een oplossing gevonden.
Lees verder » Zo krijg je jouw klanten zover dat ze naar jou luisteren.
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
Leestijd: 2 minuten
Als je lacht, komen er endorfines en dopamines vrij in je hersenen.
Je ontspant, wordt positiever en kiest automatisch positieve woorden.
Vandaar de tip die je in telefoontrainingen krijgt: glimlach tijdens je gesprekken. Want de klant hoort dat aan jouw stem.
Nou betrapte ik me er laatst op dat ik glimlach tijdens het schrijven.
En ik ben ervan overtuigd dat je dat ook ‘hoort’ in mijn teksten.
door Paula van Gemen, jouw schrijftrainer
Bekijk ook deze video.
Ontvang 26 technieken waarmee je meteen het verschil maakt!
Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.
Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.
Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.
Wat doen deze cookies
Wat doen deze cookies niet